ساراسارا، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

سارا بهونه قشنگ من واسه زندگی

بدون عنوان

1394/4/24 9:55
نویسنده : مامانی
158 بازدید
اشتراک گذاری

21/04/94 یکشنبه

امروز خونه مامان شایسته بودی و تا ساعت 11 خواب بودی . امروز با بازی جدید خمیر بازی

آشنا شدی. لی لی پوت هم رفتی و خوش گذشت.بوسبوسبوسبوس

 

 

22/04/94 دوشنبه

امروز صبح خونه مامان شایسته بودی و عصر به عشق خمیر بازی اومدی خونه . امروز خیلی

جایزه گرفتی عروسک به اسم ستاره کوچولو که مجبوری هی دستشویی ببریش و شیر بهش

بدی. تبلت پیشی که شما از بچگی میگفتی گوگوgogo . وسایل دکتر بازی که شدیدا عاشقشی

مخصوصا ضربان قلب رو. هی به من میگی بکاب و منو معاینه میکنی و آمپول میزنی. قربون

دستهای کوچولوت بشم. افطار رفتیم مجتمع ستاره و پاساژ موسوی واسه دیدن لباس. امروز

برای اولین بار از خمیر دندون موس دندونی به دندونات زدم . شب ساعت دو خوابیدی.بوسبوسبوس

 

 

23/04/94 سه شنبه

صبح طبق معمول سارا رو جا گذاشتم و رفتم سر کار. عصرها با اومدن صدای در و چرخیدن کلید

توی در طنین صدای مامان مامان گفتنت میومد . قربون صدات بشم.

یه جایزه خیلی خوشکل گرفتی . همونی که عاشقی مداد شمعی 36 رنگ و دفترچه نقاشی.

حسابی با دیدنش کیف کردی و برچسب چسبوندی و نقاشی کردی. وای اصلا اجازه دست زدن

هم به من نمیدی. جیغ میزنی و میگی بروووووو..... تو بروووو خلاصه دم افطار خواب رفتی و من

تنها رفتم مسجد و افطاری رو واسه شما اوردم. دیگه اینکه خیلی دوستت دارم . شب هم ساعت

یک و نیم خوابیدی. بوس بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساسان اس ام اس
25 تیر 94 18:25
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان