ساراسارا، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

سارا بهونه قشنگ من واسه زندگی

خاطرات 25 تا 28 تیر

1394/4/29 12:37
نویسنده : مامانی
142 بازدید
اشتراک گذاری

هر نفسم با نفسم سارا کوچولو

 

25/04/94 پنجشنبه -----  بیست و ششمین ماه تولدت مبارک

امروز صبح بعد از سرکار اومدم خونه و وسایلم برداشتم رفتم خونه مامان جون. اخه شب افطاری بود خونشون. خلاصه بعد از کلی جنبیدن مراسم افطاری شروع شد و یکی  یکی اومدن و تو با اومدن ستایش کلی ذوق کردی . دیگه هی از پنجره اتاق به روی حیاط میومدین. شما هم از ستایش و شایان تقلید میکردی و بالا و پایین میرفتی. تازه کلی زولبیا و بامیه خوردی . راستی کلی کلاس اموزش رقص هم داشتیم . مسخره بازی و خنده بازی هم دراوردیم. شب هم برگشتیم خونه. و شما طبق معمول دیر خوابیدی.

 

 

26/04/94 جمعه

امروز اخرین روز ماه رمضان بود. تصمیم داشتیم عصر بریم باغ .من صبح زود پا شدم تا کیک مرغ درست کنم. خلاصه کارامون رو ردیف کردیم و رفتیم باغ. و خیلی خوش گذشت. توی ماشین خواب رفتی و با باز کردن چشمات دیدی تو باغ طزرجونی و ستایش رو دیدی.  کلی ذوق کردی.

 

 

27/04/94 شنبه ----- عید فطر مبارک

صبح قرار بود بابا سعید بیاد باغ دنبالمون و ما بریم باغ مامانا. خلاصه من و شما کلی تیپ زدیم و شیک رفتیم اونجا . ناهار اونجا بودیم. راستی کلی تاب بازی کردی . ( ممنون از حسانا جون )

تا ساعت هفت و هشت شب اونجا بودیم و همه بودن . اما دل من و سارا جونم جای دیگه بود. ما دلمون میخواست زود بریم پیش ستایش و بچه ها. حسانا هم زود رفتن خونه بخاطر منچ یاسمین. و تو دیگه تنها بودی.

شب خیلی واسه خوابیدن اذیت کردی و گریه میکردی. خلاصه من و هانیه و سحر و فایزه اومدیم رو حیاط تا شما بخوابی.

نصف شب هم خیلی نا آروم بودی

 

 

28/04/94 یکشنبه

امروز باغ بودیم صبح که بیدار شدی بد اخلاق بودی . و با خوردن چایی کمی نق نقت کمتر شد. و خلاصه رفتیم با وسایل خاک بازی سرگرمت کردیم . بعد از اون هم رفتیم پا درخت چنار و پارک . کلی فایزه و فاطمه عکس گرفتند. و دیگه اینکه ناهار خوردیم زود اماده شدیم اومدیم یزد. تو ماشین خواب رفتی و ماهم تو خونه خوابیدیم و تا هشت شب. و یهوو بیدار شدیم و رفتیم پارک شادی که شما چهار لقمه غذا بخوری.. اما نخوردی ...... خلاصه ماسک خرگوش و دسته کلید چراغدار و بادکنک گربه ملوس هم خریدی و بهت خوش گذشت و شب مثل همیشه دیر خوابیدی.

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)