ساراسارا، تا این لحظه: 11 سال و 3 روز سن داره

سارا بهونه قشنگ من واسه زندگی

خاطره درست کردن سگ خوابالو

13/0/16 13:27
نویسنده : مامانی
70 بازدید
اشتراک گذاری
سلام باز بهونه ام میاد....

الان توی دفتر شرکت هستم امروز خیلی تنهام. آخه همکارم خانم زارع مرخصیه . بقیه هم سر پروژه هستند. خداییش خیلی sms بازی کردم مخصوصاْ با عمه فرزانه

بابا سعید هم طبق معمول حسابی کار میکنه که خرج دوتا وروجک ها رو( شاداب و شهاب) رو بده. خاله سعیده هم که بالا تو دفتر خودشونه.

راستی یادم رفت بگم!

من و خاله سعیده یه سگ خوابالو درست کردیم . خیلی بامزه شده. خیلی خیلی ....

قراره امروز واسه تولد بابای بنیامین ( وحید آقاشون) کادو بده. 

بابای بن ( بنیامین) تولدتون مبارک....

دوختن این سگ هم خاطره شد. به خاله سعیده گفتم هیچ وقت نذاره بنیامین به این سگ دست بزنه آخه خیلی زحمت دوختش رو کشیدیم....... هی دوختیم هی پس کردیم ....... به ما میگن خیاط حرفه ای تازه سفارشات هم پذیرفته میشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)